Hola Mexico

Vi har anlänt till Mexico. Det är varmt, det finns wi fi. Så, det är väl vad som är relevant att berätta. Tror att vi alla var rätt
Nöjda med den stora staden NY när vi drog idag. 7 par skor rikare och jag vill sprida en hyllning till NY för att människorn där var så fina. Vi såg alla klassiker, var uppe i top of the rock och käkade transfetter tills våra analtömningar blev sällsynta. Vi åt tapas, gick på high line och på kvällarna var vi så trötta att vi inte ens orkade äta. 

Märker nu när jag ska sammanfatta dagarna att man faktiskt inte får ut super mycket av ett land genom att se sevärdheter. Det hela är så speglat av vad turisterna vill se och uppleva. Affärer och efterfrågan i en röra. Men hur lever befolkningen och vad har omgivningen att erbjuda utöver överflöd av shopping? Fattar att det är skillnad från Afrika men ändå. Det jag känner nu efter är att allt är så satans extremt där och det älskar jag. Alla kör sitt race och det kan hända lite vad som. 

Bilder från top of the rock ( ett höghus) 





 Vi var även och gled rund i en cykeltaxi i central park. Parker är så stört fint, människor lever där. Tränar, sjunger och bara är. Träffade en stört skön kille som nog vill gifta sig med oss och jag är inte den som är den...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: